Een nieuwe syndicus!?
Wij zijn op zoek naar een andere syndicus want wij zijn niet meer tevreden over onze syndicus, kan u ons helpen? Een vraag die wij dikwijls bij Melior Beheer te horen krijgen.
- Worden de beslissingen van de algemene vergadering niet opgevolgd?
- Heeft de syndicus het zo druk dat hij niet in de mogelijkheid is om te reageren op vragen?
- Voert de syndicus zijn werk niet uit?
- ...
Onze reactie?
- Wanneer eigenaars ons contacteren met een probleem of een melding proberen wij dit zo snel mogelijk op te lossen. Klachten komen enkel wanneer er geen actie van de syndicus komt.
- Communicatie is zeer belangrijk. Allereerst houden wij onze eigenaars op de hoogte van de lopende dossiers. Bijkomend reageren wij steeds op mails of telefonische contacten. Onze mede-eigenaars vertrouwen ons en weten dat wij klaar staan om elk probleem op een kwalitatieve manier aan te pakken
- Dankzij bovenvermelde zaken kunnen wij een efficiënte vergadering houden met de mede-eigenaars. Aangezien wij tijdens het jaar correct communiceren en zorgen dat alle lopende dossiers worden opgevolgd, en zo spoedig mogelijk afgesloten, zijn onze mede-eigenaars tevreden.
Onze dienstverlening
Bij Melior Beheer houden wij van onze job en staan wij steeds klaar om de mede-eigenaars verder te helpen. Dankzij een goede wederzijdse communicatie zorgen wij voor een kwalitatieve service en dienstverlening.
Syndicus is het beroep waarvoor wij hebben gekozen en dat wij graag doen! Dit houdt in dat wij zorg moeten dragen voor het technisch en administratief beheer van een appartementsgebouw.
Syndicus is het beroep waarvoor wij hebben gekozen en dat wij graag uitoefenen!
Zoals een bakker zorgt voor lekker brood en gebak, een schilder voor kwalitatief schilderwerk, een loodgieter voor de aanleg en aanzet van duurzame leidingen, een elektricien voor conforme bedrading, …
dienen wij als syndicus ervoor te zorgen dat u zich geen zorgen hoeft te maken over het beheer van uw gebouw!